HON FÖRTJÄNAR HELA HIMMELEN

2011-09-09 | 00:01:18

Du sa att hon var svår
Rent omöjlig att förstå
Det kan tänkas du har rätt
Mellan er var det så

Men nu vill du åberopa brott
Och nu säger du i raseri
Att den förräderskan har gått
Jag säger hon har gjort sig fri




kom just från jobb: så i brist på annat! :)
->

 Höger- eller vänsterhänt: Höger
 Humör just nu: harmonisk
 Favoritgodis: choklad, helst riktigt mörk eller vit.
 Är det nåt du absolut inte äter: palsternacka, rättika och tomater.
 Kläder just nu: pantiiees
 Musik just nu: Lisa ekdahl
 Vad sa du senast: Natti natti, kör lungt
 Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Har alltid velat vara en " adelsdam ", el vikingatiden.
 Fisk eller badkruka: Fisk! (fisk?) är inte så känslig med temperaturen.
 Saft eller alkohol: Saft är oftast sött, alkohol inte just nu nej.
 Hur många kuddar sover du med: köpte 2 nya idag så 6 st!
 Favoritväder: Vårväder.
 Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: sushi, en god vän och tvål.
 Spelar du nåt instrument: piano
 Morgon- eller nattmänniska: natt, det här tiderna dom har kommit på med skolan kan gå och dö.
 Sparare eller slösare: Slösar tills jag har så jag klarar mig, sen sparar jag.
 Bästa film: The green mile
 Tror på liv på andra planeter: små kryp då kanske.
 Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
 Älskar du henne/honom fortfarande: inte setts på väldigt länge, men han finns alltid kvar.
 Har du några homosexuella vänner: jeop
 Tror du på mirakel: Alltid.
 Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
 Ser du dig själv som tolerant mot andra: jag tål mycket skit, men går det för långt så säger jag till ordentligt.
 Ser du på kärleken som ett misstag: Tappade tron på kärlek, just nu vet jag inte
 Hur många barn vill du ha när du blir äldre?: 2-3
 Bio eller promenad: Promenad till bion! :)
 Är du kittlig: nej, är ju kungen så tål ju allt! he-he
 Snarkar du? Nope
 Stjärntecken? Oxe
 Rädd för insekter? Bara dem med långa ben. och dom med mkt hår på kroppen
 Äckligaste insekten: harkrankor
 Största svaghet: att jag inte litar på nån
 Det här är jag bra på: försöker ställa upp så ofta jag kan och göra det där lilla extra
 Bästa bok? Martina Haag skriver bäst!
 Vad vill du jobba som? easy choice= florist/egenföretagare :)
 Chips, morötter eller godis? Chips
 Pizza eller hamburgare? pizza
 Skriver du dagbok? Ibland
 Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har massor jag vill göra... och mina anchors efter operationen :)
 Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) ordning i kaoset vill jag påstå.
 Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? JA
 Vilken hand håller du gaffeln i? höger
 Är du rädd för blod? Nej
 Saltar du på maten? sällan
 Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
 Brukar du sola? nähädu, inga brunbrända ben här.
 Vad gör du om du får hicka? dricker nånting uppochner, funkar ALLTID
 Röker du? Jeop
 Snusar du? Nej fy farao
 Kaffe, te eller inget? växlar
 Har du en besatthet? många :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0