HAPPPIII

2011-09-05 | 21:28:56

hinner som sagt inte skriva så mkt längre, fast dagarna börjar lugna ner sig. för 2 veckor sen jobbade jag 31 timmar på en helg, men nu i helgen har jag tagit igen det och sovit nästan 31 timmar istället! Haha. har hunnit med lite kiva saker ändå, minigolf med w - som jag vann eftersom jag inte fuskade och tog lätta banan.
njutit av mangolonkero på dinos i solen med nemi, silva, emmelie och fler, eldat 10 år gamla papper och skräp i jomala med tim, nemi & w. 70 % av alla mina saker i lådor består av allt från gamla pass, teckningar, andra människor räkningar ( fattar inte varför jag hamstrar på andras saker?! ), kläder som jag använde i 6an ( rosa, väldigt mycket spice girls hah ) och massor med minnesvärda foton..

börjar komma i ordning på strandgatan, går långsamt men går igenom lite saker varje dag.. ska åka till tyger och sånt och ikea nån helg och samla på mig lite nytt och fräscht ^^
- kom just från en awesome middag m telefonisterna & personalcheferna på åbben. bland det mysigaste jag vet är när man inte stressar iväg direkt när maten tar slut utan sitter och njuter av 1,2 eller 3 spanish coffie som margita & maria gjorde :') är sjukt nöjd med min jobb-sommar och har haft så roliga arbetskamrater.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0