AT HOSPITAL

2011-09-23 | 12:58:03

är hemma nu! märkningen (sprutade in färg i foten) var förjävligt och gjorde jätteont men operationen gick precis till som jag önskat.. :) fortfarande lite yr och dimmig i huvudet men är fullproppad med morfin så har inte ont. hade en jättetrevlig rumskompis ( ca 50 år ), vi pratade mycket och fick höra ett och annat om allt knas jag gjort när jag va "hög" före operationen haha.. :') la upp text & bild på fb som jag inte alls kommer ihåg och hade tydligen suttit och dunkat mig själv i huvudet med iphonen när jag inte såg vad jag skrev och det stavade fel..

trodde inte att jag skulle få besök men vaknade av att min mormor satt bredvid mig när jag kom upp från uppvaket, middagen (potatissoppa som såg ut som gul spya jag skojjar inte) var ingen höjdare så walter var min hjälte och körde mig så jag fick köpa sushi! ♥ satt vi nere vid svibyhamnen en sväng och fick andas frisk luft.

kan berätta lite snabba drag vad dom gjorde:
cystan satt en bit ca 4-5 mm in i benet, så dom var tvunga att "spräcka" benet och sen gröpa ur cystan och lite runtomkring. men nu är den borta iallafall!
nu kommer jag att få sova ordentligt, kunna jobba på lika mkt som dom andra i skolan, bli mer social eftersom jag kommer få mer energi, slippa alla mediciner, kunna gå i högklackat, sova hur jag vill och börja gå ut och gå igen :') och inte minst, må mkt bättre, va gladare och slippa vara trött och grinig hela tiden :)

tydligen satt den inte så långt in som dom trodde så jag behöver bara gips i 2 veckor, men kryckorna får jag använda ganska mkt längre.. förhoppningsvis kan jag gå normalt som alla andra om 2-3 månader! ÄNTLIGEN!













äkta vänner värmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0