60 SNABBA

2011-09-06 | 22:21:27


 1. Hur gammal är du om fem år? 25 år
 2. Vem var den sista du träffade? walter
 3. Hur lång är du? 149,5 (!!)
 4. Vilken var den senaste film du sett? Pirates of C, 1an!
 5. Vem ringde du senast? Nämi
 6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Grattis på dig fjärten, nu slipper du visa leg när du ska hyra över-15-års filmer" -> nemi
 7. Var är dagens planer? Sova! Men imorrn blir det skola på sjömans, köra klart 2a skedet, hejja på nemi under bartömningen och film med en vän
 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Med vissa personer så ringer jag mest & andra så föredrar jag att messa med.
 9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom har aldrig varit tillsammans, mamma-åland. Pappa-paris.
 10. När såg du senast din mamma?
 11. Vilken ögonfärg har du? mossgrön, lite brunt?
 12. När vaknade du idag? 07.22 :)
 13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
 14. Vilken är din favoritplats? Kungsö batteri, åbben, stranden hos m&m, hemma
 15. Vilken plats föredrar du minst? där det är mycket folk, eller folk jag inte vill träffa.
 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Barn, utbildning, eget företag, lycklig
 17. Vad skrämde dig som barn? när folk lämnade mig
 18. Vem fick dig att skratta senast? walter
 19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ett par smurf-vinylskivor gick varma när jag var liten :)
 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar!
 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Både och
 22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
 23. Hur många landskap har du bott i? Landskap? Jag har bott i Sverige, Kina och på åland, i Sverige har jag bott i norrtälje, järna, sthlm centrum, solna
 24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ofta haha. beror helt på vad jag häver
 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
 26. Är du social? Med mina närmaste
 27. Vilken är din favoritglass? choklad, italienskt
 28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, köpa tomt, skänka bort och unna mig något fint
 29. Tycker du om Kinamat? Yes!
 30. Tycker du om kaffe? Tycker om, livsnödvändigt?
 31. Vad dricker du till frukost? Vatten, mjölk, kaffe
 32. Sover du på någon särskild sida? Mage eller rygg, kan inte sova hur jag vill pga foten
 33. Kan du spela poker? Klart jag kan! Är ju kungen
 34. Tycker du om att mysa? Japp
 35. Är du en beroendemänniska? Japp
 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes, kevin, robert och david beckham! Haha!
 37. Vill du ha barn? Japp, men max 3 st :)
 38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite franska, vill lära mig mer kinesiska
 39. Har du någonsin åkt ambulans? -
 40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
 41. Vad spenderar du helst pengar på? Andra människor, om jag har råd. Annars - sushi, kläder :)
 42. Äger du dyra smycken? Nja, 80 € ring från Guldviva, armband från min farmor
 44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Homemade suushi!
 45. Vem är den roligaste människan du känner? Nån som alltid får mig & skratta är jimmy & min morbror
 46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt knä, fastnade med knät i en taggtråd när jag var 13
 47. Vad har du för ringsignal? martin jondo - Ganja farmer
 48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nope, slängde de sista skitet i helgen :)
 49. Flirtar du mycket? Nja, kanske flörtar på mitt eget lilla sätt :)
 50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen, men bilderna till headern är på olika ställen
 51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men fylla på!
 52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig :)
 53. Vilken var den senaste bok du läste? Martina Haag - martinakoden
 54. Läser du dagstidningen? Jo, om jag är på jobb
 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men köper cosmo & kalle ankas pocket varje mån
 56. Dansar du i bilen? Lite moves får jag nog in om jag kör själv :)
 57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Steel FM
 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lite tankar
 59. När var du i kyrkan senast? I julas, obligatorisk närvaro i skolan
 60. Vilka personer utmanar du? those who dare, skojja.








citat isabella löwengrip "En människa som trivs med sig själv behöver aldrig klanka ner på andra, det behovet existerar inte. Glöm inte det! "

så sant. det är något jag försöker lära mig och eftersträva varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0