YOU KNOW YOU CAN FOLLOW ME

2011-10-04 | 22:56:43

Dagen började bra med att äta sig illamående&mätt på Eat med simon, och sen göra lite ärenden :) klantade mig på ams när jag skulle kopiera mitt hyresavtal & tryckte på fel knappar, sabbade mitt orginalpapper och fick panik och råkade ropa "neeeeeejnejnej fittans skiiit" så hela ams hörde... slutade med att simon nästan kissade på sig av skratt och jag skämdes ordentligt. hahaha..
köpte en spikmatta också och hoppas att min brutala migrän jag haft sen operationen ska gå över.. måste lära mig slappna av i axlarna :)

senare återupplevde "gamla tider" och gled lite bil efter däck och diverse eftersom simon k fått punka. hade tänkt baka kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag men kvällen slutade hos mig med oliver, walter och simon och världsligt snack :)

imorrn ska jag till skolan en sväng på lunchen men annars passa på och sova på min sista sjukskrivningsdag :)
( längtar efter mina skor och jacka!! beställde hårband och ett par byxor också.. hihi )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0