SJUKT NÖJD

2011-10-30 | 22:02:45

precis som rubriken säger är jag sjukt nöjd med vad jag gjort den här dan, seglade ut till lemland efter en ny/till klädställning, simon höll mig sällskap medans jag städade undan och försökte få alla lådor in i skåpen, uppstaplade eller gömda under sängen ;) Är inget lätt jobb att få saker man samlat på sig under många år från en 2 rok till ett rum. ( för er som missat så har jag flyttat från min 2a på klinten till att dela en 3a med jenna på strandgatan. slänger upp en halvtaskig bild på klädställningen och ska ge er en panorama från hela rummet inom ett par dagar när jag fixat allt klart! Sen fattas bara nån snygg skohylla så jag kan packa upp alla skor och ha dom snyggt ;) glutta på tv4play med walter och gled min charmiga opel en stund, tog en cigg med nemi och nu ska jag fortsätta med min förhäxad box.
har bara 1 lektion imorrn så ska sova länge och passa på att göra saker man inte annars hinner med :)
Tuddelluuu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0