NEWSPAPER

2011-10-29 | 23:09:26

jaa, lite muppiga bilder var det ju men kul och va med i tidningen en sväng! :) har varit sjuk de senaste dagarna så har försökt hålla mig mest hemma men var till apoteket igår, och kan ju säga att varenda människa glodde. insåg nog inte att 90 % av åland faktiskt har tidningen hemma haha. har bara fått positiva kommentarer trots att dem skrev lite fel på några ställen, men är ju förståeligt när det är nyan ;D skojja.
haft en fin dag och blivit inspirerad till att skaffa fram lite kartor på stjärnhimlen, fixa en kikare och övertala en vän till att ligga på biltaket och klura på himlen :) alltid varit intresserad eftersom mamma pluggade astronomi när vi bodde i sverige. men aldrig kommit mig för att lära mig mera.. Blev inget fotande idag, men satsar på fint väder imorrn så jag kan fota alla fina höstfärger :)
tuddeluuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0