KISSIE

2011-10-21 | 23:59:38

min fina fina älsklingskatt är hemma igen!! long story short = fjun skrev och sa att hon sett henne vid select, så eftersom jag typ bor vid select sprang jag dit, pratade med walter i telefon samtidigt så hördes ganska bra eftersom kl var typ 12 och inga bilar körde ute. gick över till manne chai båten och tänkte att hon hade gömt sig i hamnen där. bakom mig hör jag hur det jamar till och när jag vänder mig om kommer hon springandes från select över vägen mot mig rakt upp i famnen :') så då hade hon antaligen hört mig på längre håll och känt igen min röst.. så efter 1 ½ månad på språng är hon äntligen hemma!! :D åh, var så glad att jag grät.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0