I HOPE YOU DON'T MIND

2011-10-05 | 21:59:47

Bra dag idag igen! :) Det var ju min sista sjukskrivningsdag så får fortfarande inte vara i köket ifall det skulle hänt något, var till skolan ändå och käkade lunch eftersom klassen hade lagat så god plankstek ;) gjorde lite ärenden och hem och somnade en halvtimme på spikmattan. syns inte på bilden kanske men ryggen blev helt sjuk röd, sved & gjorde ont och blev jätteprickig efteråt. på andra försvinner det snabbt, men det satt kvar länge på mig. kanske är vanligt, vad vet jag :) Huvudvärken är lite lättare iallafall!

en viss person fyller ju år på fredag och jag fixade en liten grej från elgiganten.. vad jag inte inser när man ger walter ett helt nytt spel är att sen lär man inte se han på 3 veckor :') fick massa äppel, svamp & lingon av hans mamma så har suttit och rensat i evigheter, är helt trött i ögonen men imorrn kan jag göra kantarellpaj iaf ;) funderar på att spara lingonen och göra lingonsaft tillsammans med lite andra jag fick förut.


just ja! jag, nemi och silva var och bokade rigaresan till tallinkkontoret :D så nästa vecka ons åker vi! Sjukt kul!



nej jag har inte en ful prick vid tatueringen, är en fläck på spegeln bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0