DAY 2 AT HOME

2011-10-18 | 23:14:53

haft superfina stunder idag med en person som jag är väldigt glad över att ha i mitt liv. Lagade massa olika strömmingrätter i skolan och käkade strömming för första gången i mitt liv :) gott!
inhandlat en skitsnygg läderjacka och lite andra tröjor, för bara 31 €! är en master på att fynda snyggt - men billigt.
kom just hem efter att ha varit med walter och hälsat på jimbo som kommit hem från uppsala ikväll.. maken till segare och starkare kille har jag aldrig sett, skämtar om snygga söterskor & smeknamn trots att det bara var över en vecka sen han blev brutalt nerslagen. nackdelarna av alkohol borde egentligen få de flesta att försöka ha roligt nykter. skönt att se honom stå på benen ock skratta iaf :)

imorrn har jag bara skola till 11, sen ska jag övertala simon att luncha sushi med mig ;) har förövrigt fullt upp resten av dan med massa papper & saker som måste fixas.. natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0