HUR SKA HELA SKITEN HÅLLA HOP, OM NÅGON HITTAR TEJPEN SÅ HÄMTA DEN FORT

2011-11-27 | 20:14:17



awesome helg, vaknade på fredan av mina underbara kissor på mina fötter, på morgonen var vi på studiebesök till birka paradise, skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba där en kort tid. det visade sig bli min bästa fredag på flera år för jag fick äntligen min ansökan inskickad! Ååh jag längtar. Den 8onde åker jag till esbo över dagen för att vara med på gruppintervju så hoppas det går hela vägen. har nog aldrig velat någonting såhär mycket :D
körde som vanligt och umgicks med folk resten av kvällen.
käkade sushi igår hos emelie ( what else ), körde nemi, emelie, roth & jerkka ut till saltvik. plockade upp alexe inne i stan, for till mug en sväng och hälsade på scott. fick lite körningar till hammarland och godby och slutade med att vi satt nere i hamnen flera timmar, pratade och skrattade om allt möjligt. höll på och dog när alexe immiterade en av sina vänner.. hahah.
åt middag, drack kaffe och spelade kort med mormor och morfar ikv.
fin helg, längtar till nästa!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0