FREAKY SUNDAY

2011-11-06 | 23:11:43

Haft en helt knäpp dag. så sjukt sugen på att bara dra härifrån, inte säga nånting till någon och sen checka in mig på facebook via phonen i Australien eller nåt annat sjukt. skulle jag inte ha kattorna eller skolan skulle jag nog vara långt härifrån vid det här laget. men som tur finns ju helger och lov! :)
Käkade gott med simon, lucke och några bruttor till på Dinos eftersom simon åker snart. Eftersom allt typ har stängt en söndag så mötte jag upp fina daniel utanför dinos efteråt och satt flera timmar och pratade om allt möjligt. så sjukt skön kväll och tack till daniel som verkligen kan konsten att få andra på bra humör :')
Nu ska jag njuta av ett avsnitt av Lost och sen sova.
tuddeluu







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0