ARG

2011-05-29 | 18:31:03

jag är arg, arg, arg på alla människor som sitter och tycker synd om sig själva när deras liv egentligen inte har så mycket fel. jag blir arg på människor som använder ord och meningar som "mitt liv är värdelöst, jag duger inget till, jag har inga vänner, när är det min tur och må bra?" osv, och sen 2 dagar senare så har dem perfekta livet och verkar så jävla glada över allt. då är det väl bättre att säga " äsh, allt känns för jävligt just nu men jag vet ju att mitt liv egentligen är helt okej " istället för att bete sig som om världen gått under och dem aldrig kommer att känna lycka igen. falskhet - nej fyfan jag föraktar alla falska idioter!




Copyright Celie Scott (©)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0