22 DIG SJÄLV SOM LYCKLIGAST - BILDBOMB

2011-05-11 | 19:15:27





Jag har 1000-tals bilder men jag lägger upp några (många) av dom här från olika tidsperioder då jag verkligen var lycklig.


många kvällar har spenderats i jomala hos thorre.


jag och bianca skulle överraska thorre när han kom hem från jobb :) Hans olåsta trunk= Lite kompost, gamla ölburkar och rutten chips. Haha, har nog inte skrattat sådär mkt sen dess. Bad humor



Min underbara vän som alltid får mig och skratta och finns där i vått och torrt med styrka i stormen


Alla kvällar på pissberget


nånting oskiljaktligt, min fina vän, vi är starka som klippor


Blev starka på färöarna, jag saknar er vänskap för med er var jag mig själv


Alla grillkvällar med skratt


underbara norrtälje, ni fick det att kännas som hemma. miss u


En galen natt på stan med en madrass


Bianca och jag tog mitshubitchen till norrtälje och hälsade på över en helg


två cepen utan lokalsinne + en resa till sthlm slutade mest i massor av skratt


Kissie fick 3 söta kattungar :)


fyllenatt i östernäs


En bild från första dagen jag vågade gå på stan & till skolan utan smink efter typ 2 år..


Det var fina månader och jag kände mig fri


badhusberget med fina tjejer


alla dagar inne i sthlm med trixie, teten, robin, benjamin och alla dom andra, oförglömligt


min älskade syster som jag saknar mig blödig för, älskar dig så himla mycket


puss på er


I rodengymnasiet, media & kommunikation. speciellt och saknat


Simon och jag åkte på en rundtur runt åland och blev som 12 igen


Kommentarer
Postat av: Nea

Åh, jag saknar de tiderna. Puss på dig också!

2011-05-17 @ 01:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0