Vad hände?

2011-03-08 | 03:11:13

Istället för att skriva massor så lägger jag upp lite bilder på småsaker jag gjort de 2 senaste månaderna.. Kommer mer senare!


Färgade håret, again



Jag dissade mina skamfilade korta naglar och fixade till dem lite


stylade om Nemi lite en fredagkväll


Min fina syster Amira och min första kusin Cornelia på mammas sida som är 1 ½ mån gammal på bilden


Hämtade världens sötaste valp!


Fotat säkert 100 bilder på wilde när han sover ( lustigare katt har jag aldrig sett )


Provlagade min meny för yrkesprovet hos mormor & morfar, ser inte så fancy ut på bilden eftersom jag inte brydde mig speciellt mkt om utseendet nu men var jättegott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0