Tack

2011-03-16 | 15:48:53

Eftersom jag alltid är lika blödig när jag ser på extreme home makeover eller Oprah show så får jag alltid massor med funderingar över hur nöjd jag borde vara med allting. Jag är stolt över den jag är eftersom jag varit med om så himla mycket och verkligen har fått ta fram alla mina styrkor och hopp som jag inte trodde fanns. Idag på Oprah så var det en hel timme som hon ägnade människor som gjort gott för andra människor och massor med Tack.

Jag har många jag vill säga tack till som hjälpt mig och aldrig gett upp hoppet om mig. Jag ska skärpa mig och vara mer ödmjuk, ställa upp för andra och inte  vara så stel och tråkig utan sprida lite kärlek både till andra och mig själv. Jag vill bli en bättre människa och har jag gett mig fan på något så vet jag att jag oftast klarar av det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0