SOME PEOPLE SAY

2011-03-31 | 21:01:27

Jag blir bara stoltare & stoltare över mig själv, från att ha legat i soffan i flera månader och inte haft energi till någonting pga av mina mediciner och smärta förutom att antingen städa en dag, eller handla dan efter, eller bara göra skolarbete en dag så har jag gått till att orka både plugga, träna, handla, städa och umgås med vänner en dag.

Åkte till avancia idag för att köra en timme, hellre en timme ordentligt många dagar i veckan än 2 timmar några dagar i veckan lite halvdant. Haha :) Blir lite avundsjuk då jag inte kan vara varken på löpbandet eller andra maskiner där jag tynger foten på något sätt. Så har hittat en cykel där jag sitter & kan lägga mer belastning på höger fot och sen kör jag magövningar och styrketräning för armarna. super!

Kände mig somrig, trotsade kylan och hittade min rosa kjol jag köpte för 2 somrar sen. Jag är inte så mycket för rosa och jag kan säga att min garderob är ganska dyster & består av 90 % svarta kläder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0