Skolstress och såser

2011-03-14 | 22:22:12

Herregud jag får migrän av att råplugga! Har såsprov imorrn med 30 olika frågor om såser och hur man ska tillaga dom, vad dom innehåller, hur mycket fett det är osv.

Idag hade jag möte med idrottsläraren också och vi gjorde upp ett schema som jag ska göra (för att ta igen det jag har missat), avancia 2-3 ggr i veckan och simma en gång i veckan. Blir ju superbra det så har jag lite motivation till och börja träna också! Kommer känna mig lite pluttig när jag sitter där och blir helt svettig av att lyfta 5 kg och alla muskelknuttar glor. Jag får inte använda löpbandet eller cykla pga av foten som jag annars brukar göra så därför måste jag ge mig på de lite " värre " maskinerna. Herregud jag är 150 lång, ser lite småfjunig ut som om jag nyss kläckts till världen och där ska jag komma och styrketräna.. Wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0