Monday

2011-03-07 | 07:08:54

Nu ska jag köra sasha till jimmy & laura som ska vara hundvakt idag för jag har ett superviktigt möte på skolan.. Kort & gott så har jag missat väldigt mycket pga min fot då jag får ont i huvet, blir illamående, glömsk, trött, vaknar runt 2 ggr per natt så jag missar upp till 3-4 timmar sömn. ett tag går det bra men nu har jag haft den här förbubblans blyfoten i över ett år så jag börjar tröttna och i skolan märks det.. Jag har känt mig lite dåligt behandlad av skolan då jag bad om hjälp redan i slutet av september av studiehandledaren men det har inte hänt något. orkar inte dra upp allt annat så idag är det möte med rektorn iaf.

Sasha har fått ett grisöra som hon ligger och dreglar sönder på min kudde, ska rädda den (kudden alltså, grisen är det väl för sen för..) och sen gå ut en sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0