BEHIND THIS CASTLE WALLS

2011-03-27 | 18:55:04

Jag var helt ur form igår så mitt bästa party humör tittade inte fram men hade ändå en jättetrevlig kväll med mycket vänner. Började hos Luckes 18-års fest ute i lemland med SUPERgod mat ( simon och jag var typ dom enda som tog en gång till.. ) Dock åkte jag därifrån före festen började på riktigt eftersom jag skulle titta in 100-års festen i jomala.

Jag hade planerat att fota massor men jag får bjuda er på några av de bästa bilderna av de få jag tog. Tyvärr, det var inte ett spöke på festen, det är bara jag som måste börja sola.. Jag fick flera körningar i stan så det blev inte att köra tillbaka till lemland som planerat, somnade runt halv 3 helt slut :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0