7 snabba!

2011-03-07 | 20:00:34

Lägger upp 7 snabba bilder på de " nyaste " helt oanvända grejerna som jag försöker sälja :)


Lady Gaga linne, stl 36 ( för lång för mig då jag är 150 cm lång )
10 €




Grått linne m pärl & paljettdetaljer köpt i Paris, oanvänd, stl 36
15 €



Kort klänning från Hm, puffdekorationer på axlarna, passar S och M då tyget är väldigt töjbart
35 €



Maxiklänning från Hm, 5 cm för lång för mig och jag är 150 cm, mycket finare på och skönt tyg. Passar bra en sommarkväll med en jeansjacka? ;) Stl S
35 €




Converse wannabe's köpte i Paris, aldrig använda. Mörk/ljus lila och vit-rutiga. stl 36
15 €



Svart ballongkjol i tunt tyg, sitter snyggt med två fickor, Stl 36
5 €


Svart/lila solglasögon, använda ett få gånger, inga repor osv
5 €


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0