23.3

2011-03-23 | 22:04:50

Har haft nåt fel med bloggen, blogg.se? så mina inlägg som jag har skrivit syns inteeeee. Gah.
Åkte till avancia idag eftersom min idrottslärare skulle instruera mig lite till vad jag ska jobba med. Efter 1 ½ timme var mina armar spagetti, mina ben värkte som om jag skulle vandrat i fjällen 1 månad. Men nu känns det som en bra början och jag kanske om ett par veckor redan kan börja lyfta mer än 2 kg!!!! Woho.

Simon och jag åkte en sväng och lyssnade på lucke och andrea och deras gospelkör. Härlig stämning faktiskt! Vi blev så inspirerade så efteråt åkte vi runt och skrek/sjöng högt i munnen på varandra och kände kärlek. Hahaha. Fina människor det där :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0