THEN WE'RE MOVING ON

2011-06-14 | 22:19:03

" Snart, snart, snart är det augusti och september.. jag längtar sjukt mkt så att det inte är klokt. Alla jobbiga känslor försvinner, utredningen på vuxenpsyk sätter igång, jag får operera mina fot och förhoppningsvis vara fri från smärta efter 1 ½ år.. skolan ordnar sig och jag har extra jobb på taxi. ska göra det bästa av sommaren, visst kommer det dagar när jag tänker för mycket och när det blir för jobbigt. men att satsa på att ignorera och glömma kommer nog bli det jag gör den här sommaren. jag har hela livet på mig att fundera och känna jobbiga känslor, men den här sommaren tänker jag inte slösa. varje minut som är min ska jag njuta av, jag ska ställa upp för mina närmaste och ge tillbaka tid & kärlek som jag fram tills nu glömt bort hur man gör och ingen ska få komma och ta ifrån mig det som får mig lycklig. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0