THE LISTAN

2011-06-20 | 00:55:59


 Du heter: Celie Maria Fredrika Scott
Smeknamn: Lili, celippan

 L
åt som när du är ledsen sörjer till? 
några av Shania Twain's låtar

 B
eroende av:
Närhet, bekräftelse, humor, mobilen, vänner

 Vad tror folk om dig?
Folk får ofta fel uppfattning om mig först,
lär man känna mig så är jag avslappnad, skämtsam och gillar att vara barnsligt vuxen


 V
ad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon, vissa kläder

 Hur imponerar man på dig?
Om man har självdistans, humor och livserfarenhet

 Brukar du skratta för dig själv?
Jadå, händer varje dag

 Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
" ok :p nej satan :p "

 Var bor du?
Mariehamn

 T
rivs du där?
Sådär

 H
ar du haft sex idag:
Nej

 Hur svarar du i mobilen:
Celie, Hej eller Hallåå

 Vem ringde du senast?:
Simon

 Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"Kom ut, är just där "

 A
ntal timmar sömn inatt:
9

 Sov du ensam:
Nej

 Brukar du komma i tid:
Förut ja, har blivit sämre på det men försöker :)

 Hur känner du dig nu:
avslappnad, glad

 Vanligaste färg på dina kläder:
Just nu i sommar -> Vit, svart, puderrosa

 Vad tycker du om fötter:
Skrämmande

 Vad saknar du:
Gamla tider, förlorade vänner, minnen, Pebble park & redbull, lemland, kaptensgatan

 Hade du en bra kväll igår:
Jo, bättre än på länge :)

 Favorit dryck på morgonen:
Mjölk

 När brukar du oftast gå och lägga dig:
Alltid olika, pga hur jag jobbar

 Är du blyg?:
Om jag är intresserad av att lära känna någon ny är jag inte blyg, annars är jag väl ganska tyst.

 Sysslar du med någon idrott:
Nope

 Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Japp

 Har du spytt offentligt:
För många gånger

 Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Ha sex, pissa ute, dra grova blondinskämt

 Är du nöjd med ditt liv:
Nej

 Är du bortskämd:
Nej, flyttade hemifrån när jag var 14 och vet att man måste kämpa för det man vill uppnå

 Vad gör du i morgon:
Sover, gör ärenden och är med vänner

 Vad är det värsta du vet?:
Fega människor, okunniga människor
som uttalar sig om sånt de vet noll om. falskhet, lögner och svek


 Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Mina vänner är bland de finaste jag har

 Vad är det finaste sms du fått?:
" Du är guld värd! Du är min bästa vän. Du betyder mest i mitt liv "

 En speciell dag du minns:
18 Januari 2008

 Du samlar på:
Minnen, kalle ankas pocket, kläder & skor

 Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Simon, walter och nemi

 När grät du senast:
-
 Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Spara, skänka, köpa lite nytt fint :)

 Vill du gifta dig:
Jadå säkert

 Vill du ha barn:
Ja, 3-4 stycken. (Och nån plastikoperation efter det).
 
Är du musikalisk?:
Gillar att sjunga,
 kan spela lite piano, men det bästa jag vet är om nån spelar gitarr och man sjunger till


 Vad dricker du helst när du är törstig:
Mjölk

 Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej. Mamma- åland, pappa-paris

 Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ofcourse

 Biter du på naglarna:
Nej inte konstant, tuggar lite.. ibland bara..




(min fina nya klänning från hm kom för ett par dagar sen, visar bättre bild senare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0