HAR SÅ TRÅÅÅÅKIGT

2011-06-21 | 22:14:44

Japp, så därför får ni denna underbara lista.. Håll till godo!

Har du...
 Förnekat förintelsen? Nej.
 Följt Skilda världar? Japp, när jag gick i 4an.
 Sagt nej till ett samlag? Japp. brukar vara flera som ringer till taxi & frågar om vi ska pippa :)
 Varit medvetslös? Japp                                                                                       
 Gjort nåt riktigt dumt? Har hänt, yes                                              
 Gjort nåt du verkligen ångrar? Absolut                                         
 Blivit full på ett släktkalas? Nej                                                        

 Varit full i skolan? Nej inte full
 Blivit portad från en krog? Nej, ombedd att gå ut :)
 Varit full på julafton? Japp
 Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja, senaste nyåret då jag körde 
 Önskat att du var det motsatta könet? Ibland, ganska ofta
 
 Åkt ambulans? Japp, i skolan en gång när en kompis råkade ut för en olycka
 Gjort nåt riktigt olagligt? Jadå
 Fått din mamma att gråta? Japp
 Blivit polisanmäld? Jadå
 Slagit ner någon? Jag har slagits, men inte så personen tuppat av. haha

 Slagit någon blodig? Halvt
 Skämts över dina föräldrar? Det har väl alla gjort :)
 Skämts över din bästa kompis? Jodå, säkert..
 Ätit från en papperskorg? Tror jag aldrig. haha




 Senaste person som...
 Sov i din säng: -
 Såg dig gråta: -
 Fick dig att gråta: mormor
 Du delade en drink med: silva/walter at dinos
 
 Du gick på bio med: Simon                                          
 Du gick på stan med: walter
 Skällde på dig: -
 Skickade ett e-mail till dig: min fina farmor när jag fyllde år :)
 
 Har du någonsin...
 Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det
: Jaa.
 Bråkat med ditt husdjur: Bara när jag måste läxa upp dom :)
 Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej men kanske nåt liknande
 



Varit i...

 Usa: Japp, när vi hälsade på mammas au pair-familj.
 Norge: Japp, när vi var på klassresa.
 Finland: Ja, när jag har opererat öronen
 Kina: Ja, vi bodde i Kunming när mamma studerade kinesiska.

 Tyskland
: Ja, via klassresan.
 Kanada: Ja, när vi hälsat på min gammelfaster.
 Österrike: Ja, på klassresa när vi vandrade i österikes  fjäll. 
 Spanien: Ja, på semester med Issa, mamma och pär i Malaga.
 Afrika: Nej




Extra stuff...

 Tar du droger: Nej
 Dricker du: Vin, somersby, mango-lonkero, rosé eller skumvin

 Vem är din bästa vän/-ner
: Tycker inte om uttrycket men dom närmaste är väl simon, walter & nemi 
 Vad är du mest rädd för: Att det ska hända nån jag älskar nåt, eller att dom lämnar mig på nåt annat vis.
 Vilka kläder sover du i: Underkläder eller myspyskläder
 Vart vill du gifta dig: Utomlands, utan kyrka och allt det vanliga. nåt kul!
 Vem hatar du verkligen: -
 Kör du bil: Ja, även de onödigaste sträckorna, ska börja cykla nu när det är sommar.. :)
 
 Har du ett jobb: Ja, telefonist på mariehamns taxi                                                                           
 Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, känner mig lätt ensam 

 Är du ett hälsofreak: Nej, men jag dricker varken läsk, saft eller öl, har svårt för kebab & fettiga hamburgare.
 älskar sallad från Eat osv, så överlag äter jag väl " nyttig husmanskost " :) haha

 Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja, när jag var yngre
 Är du ensam nu: Nej
 Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Coconut tree
 
 Vill du gifta dig: Kanske, om det är rätt person
 Vill du ha barn: Jaa, 3-4 st.. :)
 Rum i huset: Vardagsrummet
 Typ av musik: är allätare                  
 Parfym: Fancy by Jessica Simpson eller Magnetism by Escada
 Månad: Maj!             
 Sten: Opal

 De senaste 48 timmarna, har du...
 Gråtit
: Nej
 Köpt någonting: Mat!
 Varit sjuk: Nej, snuvig under 2 veckor
 Sjungit: nynnat hela dan!
 Sagt "Jag Älskar Dig": Nej                                                              
 Velat säga till några att du älskar dem: Jaa, kanske det

 Träffat någon ny: Nej
 Saknat någon: My, morfar och amira :)
 Kramat någon: Japp
 Kysst någon: Nej
 Haft sex: Nej

 Senaste...
 Låt du hörde: Jessie J - Do it like a dude
 Film du såg: Nån random på 4an
 Drink du köpte: Mango lonkero                                                                 
 Sak du stal: Cigg av en kompis? haha
 Mat du åt: Lördagskorv                                                                       
 Festivaler i sommar? Nej tyvärr, nästa!                                                            
 Frisyr? Långt, måste bara klippa nån frisyr..




 Fulaste kändisen? Tycker inte nån är ful                                                                             
 Snyggaste kändisen? Jag måste vara flicka_14_år & säga Zac efron, taylor lautner
 Vad vill du bli? Florist                                  
 Planer för idag? Börja jobba om 1 timme till 8 imorrn bitti.            
 Favoritperson/er? Mina käraste & min morfar och syster
 
 Har du:
 Digitalkamera? Japp                                                         
 Könssjukdom? Nej!
 Husdjur? 2 kattor
 Bra kompisar? Japp!
 Haft sex med någon som varit 5 år äldre än dig själv? Japp
 Tar du receptbelagda mediciner? Åt voltaren & panacod men har bytt nu.





Favorit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0