COCO JAMBOO

2011-06-26 | 22:04:40

Sitter och taggar inför morgondagens personalfest i eckerö, med kubb, grillning, krocket och 2 promille i pannan! Bästa tagg-låten är just nu




:) Eller Gentlemen - superior.
Har nog inte sett framemot nåt såhär mycket på säkert ett halvår, + att jag är ledig tis, ons till :)

Haft en bra helg, lungt, skönt, utan nojs och ilskna blickar och omogna kommentarer från olika håll. Nu börjar jag leva lite i taget, har tejpat upp peppande ordspråk på min ytterdörr som jag ser innan jag går ut. Får mig påmind om att jag ska leva för mig själv och inte lyssna på alla giftiga ord som kommer, för det slutar inte hur mycket äldre man än blir. Jag älskar livet och jag tänker skratta mig igenom det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0