ATT SE FRAMÅT

2011-06-22 | 23:44:09

Jaa, vet inte vad jag ska säga. Keep talkin' shit, you're making me famous anyways..


Vissa dagar är jag starkare, vissa dagar vill jag mest gömma mig. Just nu önskar jag bara att ni kunde lägga ner och snacka. Jag förstår inte, om man överhuvudtaget inte vet något om en sak, varför uttala sig? varför tycka och tänka och snacka vidare när man inte har nån aning om vad grunden är, eller vad som egentligen har hänt?
ni skulle bara veta. förut var jag arg, nu är jag mest ledsen över hur patetiska människor det kan finnas. jag upphör aldrig att förvånas..
men är en människa för omogen för att förstå, och för upptagen av sig själv så hjälper det inte hur mycket man än försöker förklara. att lära sig förstå andra människor tar hela livet, tro aldrig nånsin att du är full-lärd.
jag har lämnat för länge sen, kom in i den riktiga världen, och lämna det där fjant-stadiet nu


har för övrigt haft en jättefin dag, införskaffat iphone, umgåtts m vänner, bokat tid till att göra min anchor och jobbat :')



Kommentarer
Postat av: Simon

amen sister!

2011-06-22 @ 23:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0