ATT FÅNGA TANKAR NÄR JAG ÄR TANKSPRIDD

2011-06-06 | 01:15:06

Hängde med simon & longboarden på en promenad runt i stan, gick via kotipizza och satt i stadshusbacken och förtärde.

Efter att ha gått hela vägen till mig på klinten så var jag väl så tankspridd och trött så jag satt en stund i bilen på parkeringen och glömde pizzan på biltaket. så när simon och jag körde genom rondellen så kommer jag på att pizzan troligtvis har flygit sin kos. vi kör runt ett varv men hittar den inte nånstans, men mitt i rondellen ligger den så jag tvärnitar, glömmer dra åt handbromsen och kastar mig ut efter pizza-kartongen -> bilen börjar rulla med mig halvhängades ut ur den och bilen bakom börjar undra vad som händer.. det är så bra att vara mig ibland.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0