ALLTID FÖRST TROTS ALLA FÖRSTA GÅNGEN

2011-06-13 | 19:09:31

Japp, klura på det ni.



Idag har varit en bra dag. Förutom att jag glömde min telefon på alandiabolagen & inte får den förrens imorrn. Kom just hem efter mitt första personalmöte någonsin, konstigt hur jag har jobbat på så många olika ställen men aldrig varit med på personalmöte förut. Vi gick mest igenom regler och vad vi ska vara beredda på, som tex fulla människor som ringer 4 gånger på en kvart en lördagnatt och frågar när taxin kommer, eftersom vi inte kan svara på den pga av att vi inte vet vart bilarna får körning nånstans, ( det kan ta 2 min om bilen är nära, men om den kört ett gäng till hammarland så tar det ju en stund innan bilen är tillbaka i stan ) så får vi höra allt från hora - äckel - slyna - jävla idiot - missfödda foster - osv, så det kan ta ganska mycket på psyket om man får höra tillräckligt.
Känns bra inför sommaren, får förhoppningsvis ledigt nästa lördag så då kan jag fira min första ordentliga midsommar också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0