A FEW

2011-06-13 | 01:51:45

Förra veckan och i helgen har jag inte gjort så mycket annat än det på bilderna. Har jobbat typ 7 dagar i sträck men imorrn är jag ledig :) har bla hunnit med att spendera en kväll med att frosta av min frys eftersom w tyckte det skulle vara en sån bra idé. ( i'll never do it again eftersom det var en mindre översvämning ), drivit med en full nemi i stadshusbacken, fiskat hos mormor & morfar ( måste ju vara bäst eftersom en SPIGG nappade, kattmat är alltid kattmat ), träffat klasskompisar och ännu fler vänner och resten av tiden har jag sovit ( snarare legat i koma ).
Är fortfarande arg och misstänksam, litar inte ens på mina närmaste och har jobbiga tankar. Men jag jobbar på det " eftersom den enda segern över kärleken är flykt ". klockrent





bill och bull :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0