-

2011-06-02 | 12:44:35

LÅÅÅÅÅT BLI!!!!!!! Aaahh, vaknade arg som ett bi! har lust och skrika " lägg ner, sluta skriv, sluta tro att du är något. Till råga på allt så kan man känna en människa, och verkligen känna en människa. det hjälper inte fast jag slutar titta, läsa eller se. för det invaderar i allt som var mitt från början. som jag har växt upp med och som jag delade min vardag med. LÅT BLI!!!!! Sluta, väx upp, gör nåt eget och försök inte nästla in i något somvar/är mitt. Jag trodde aldrig att något kunde få påverka mig så mycket men nu går jag mest runt och är arg och skulle kunna spotta på dom jag möter.

varför måste du? ni har så många andra vägar att välja, låt bli min väg och det trygga ifrån mig som jag behöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0