VEN CONMIGO

2011-07-21 | 00:04:17

Umgåtts med min fina vän Simon hela kvällen, skrattat och spelat in otroligt bra låtar med Songify! Måste bara klura ut hur jag får dem till datorn och inte bara facebook så kommer några upp på bloggen..
Alla verkar ha gått och lagt sig när jag är pigg och vaken, försöker desperat få tag på alexe men han har ingen telefon el internet hemma och tror inte hans föräldrar blir så glada om jag knackar på där 1 på natten..
Funderar på att åka och simma eftersom jag inte borde druckit dom där två kopparna kaffe som jag drack sent.. Körde Wilde till nemi också i hopp om att Ren & Wilde ska pippa lite, skojja bara, hjälper ganska mycket med en katt mindre när man ska storstäda :)

Mest onödigt babbel från min sida, så nu ska jag göra nytta och slänga lite i lite tvätt! ( Längtar tills på fredag btw! )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0