THE LAST DAYS

2011-07-27 | 09:08:59

Jobbar sista dagen idag och sen ledig tills söndag natt :') Ska hämta wilde ikv från nemi, och så håller vi tummarna för kattungar om 3 månader!
Var också och tittade på två lägenheter till igår i kroklund m simon och den andra var superfin med stor balkong färdigt med kattstege och nyrenoverat, och billig hyra.. Kanske ha skrivit det men bokat flyg till esbo den 2a augusti för att känna in skolan där. Så nu har jag lite beslutsångest!
och den 3je gör jag mina anchors... exciting!!

är supertrött men glad, det bara rullar på, och allt går så snabbt så jag inte hinner med.
till vårdö och fiska på fredag, utgång nån kväll och mys.










Haha, älskar marknaden.
Är inte troende, men om jag skriver att jag gillar glasspinnar i min annons kanske det är större chans att nån svarar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0