C E L I E

2011-07-02 | 17:29:49

10 saker ni kanske inte visste om mig


♥ Samlar på Kalle Pocket's och gjort sen jag var 11 år kanske
♥ Har inga helsyskon -> 2 halvsystrar och var enda barnet tills jag var 14 år
♥ Har bott på 17 olika ställen ( nej jag skojjar inte )
♥ Är väldigt slarvig och städar dåligt, men är apnoga m hygien när jag lagar mat, Haha
♥ Is a fool for good music! mitt humör kan ändra beroende på vad jag lyssnar på
♥ Är en äkta oxe, alltså matglad & envis!
♥ Föddes också med en öronsjukdom som gör att hörselgångarna växer igen, opererats 2 gånger
♥ Älskar skor, planerar en stor skogarderob i framtiden
♥ Har alltid min mobil nära mig, tänk om nån har ringt sitt sista samtal till mig & så missar jag det?!
♥ Har gått i en waldorfskola i 5 år & det är det bästa jag nånsin gjort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0