TUESDAY

2011-07-19 | 15:25:21

Lite pinsamt imorse när jag glömt och ändra från ljudlöst & inte vaknade av klockan. Så med 11 missade samtal från jobbet rusade jag iväg med eld i stjärten. Lite jobbigt när det alltid bara är 1 telefonist på jobb :)
Men jag börjar nog tycka att det är skönast att jobba på helger, speciellt nätter. Är så slött på dagarna så slutar alltid med att jag sitter och tar bilder på mina tår och fula grimaser. Men nu på fredag är jag ledig så då blir det utgång, ska faktiskt bli jäkligt kul :)

Ska träffa Amira efter jobbet och sen är jag ledig 4 dagar framåt! Awesome! Har skrattat som en tok idag, tror det har blivit lite för mycket kaffe igen.











Det är på gränsen mellan 2 världar, alla väggar runt mig trycker på men på nåt vis lyckas jag hitta en balans jag inte hade förut. kanske jag flyr, men jag orkar helt enkelt inte känna längre.
Fejkad lycka eller äkta, det är lycka iallfall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0