TORSDAG

2011-07-15 | 20:52:13

Badade ju bastu i onsdags med nemi, silva, bianca och micke, blev lite på korken så tillät mig själv faktiskt och sova utan att ställa klockan dan efter.. så jag vaknade väl runt 2-3 tiden. Skulle hämta Nemi vid 3 tiden men hon svarade inte så fick åka hem till henne och tur var det. Hon låg och sov och hennes buss till brändö gick kl 5.
Har köpt min första "spritflaska" sen jag fyllde 20.. Så nu fick det vill inte så många " förstagången" kvar :) Första huset? Barnet? Haha.

Åkte till mormor & morfar och sa hej, planerade esboresan 2 Augusti och sen inne i stan åkte jag till mitt älskade jobb på kaffe. Varit ledig 4je dagen idag så börjar jobba inatt igen från 00-08. Skönt!




torsdagens sushi-box ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0