TORSDAG

2011-07-22 | 10:27:41

Silva & jag spontanbestämde oss för att fara till arken, peppade lite och åkte bil först med nemi, tim & anton. awesome! Men med blåbärken, en jäkla huvudvärk och hälften av mina grejer borta undrar jag vart kvällen försvann igår.. slutade med att jag tappade bort lillen som hade min phone, hittade han vid korvgörans där jag också skämde ut mig totalt, hahah.
vi satt vid miramarparken och pratade länge tills han följde mig hem. jag tog katten på magen och slocknade inom 10 sec på soffan..

senare idag kanske simon och jag ska åka och kolla på lägenheten i kroklund, men nu ska jag till grannen & hämta min plattång och sen vidare ut till järsö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0