THIS WEEKEND ADVENTURE

2011-07-31 | 17:09:01

Älskar att min dator laggar sönder när man skrivit ett jättelångt inlägg.
Well, har haft ett par AWESOME sköna dagar ute i vårdö och lumpo. fick lite tid för mig själv och få slappna av. har njutit av solnedgången med vänner, mycket kaffe, sovit i solstol, grillat makaber mat, skrattat, simmat och blivit hotad av en ondskefull ko :) glidit bil med simon och blivit bjuden på en försenad 20-års fest med tema nästnästa helg, awesome! har en liten aning om vad jag ska vara, ska bara finslipa idén lite :')

har inte alls deltagit i rock off speciellt mycket, kanske sammanlagt tillbringat en halvtimme i stadshusbacken under hela veckan när jag har tagit en cigg med nemi eller gått igenom & tittat. igår kväll fick jag en chock och kände mig som 40+. tycker synd om alla småtjejer som går i högklackat & korta kjolar fast dem är bara barn och blir utnyttjade, och småkillarna som tror att dem måste vara askalas för att passa in..
Näej, hellre sitter jag i nåns trädgård eller på nåns stuga, med sommarmusik, en grill och de närmaste vännerna.

Jobbar sön/mån, på tisdag åker vi till esbo, ons - jobbar extra/piercar mina anchors, tors - tillbringa dagen på sjukhuset och ta massa prover & träffa narkosläkaren. nervöst.

:)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0