SURT SA RÄVEN

2011-07-27 | 14:40:52

Vilken dag på jobbet m dåliga skämt & skratt, insåg nog inte förrens idag att det kan vara krut i gamla gubbar också. haha.
Åkte på lunchen & träffade min ortoped som ÄNTLIGEN har gett operationsdatum! 5-6 september, blir och ligga inne 2 nätter och ska spruta in färg i foten/cystan och ta massa prover den 4e. Men snaart slipper jag eländet! :')

Börjar tröttna på mitt hår. Som varje gång det händer så funderar jag på att färga rött igen. Eller vackert rött som Marcia Cross. Kanske svart igen? Eller så kör jag vidare på min tråkiga bruna färg.. Men vågar knappt göra nånting eftersom jag blekte sönder det för 2 år sen så det blev grått. Borde klippa mig också på tal om det.. :)
Efter jobbet händer det lite kul, sen ska jag försöka få ner lite mer grejer i lådor. pust!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0