NOTHING BUT THE TRUTH

2011-07-13 | 21:45:05

33 more days to go.. Det enda som får mig att stå ut är att det inte är länge kvar, snart.

Eftersom jag knappt sov inatt så har jag sovit bort halva dan, som sagt hunnit med att boka anchor-tid, sushi till lunch och fortsatt på att sortera kläderna! Kvällen spenderade jag med w & jimmy som jävlades med Wilde och nemi's katt Ren, wilde är inte kastrerad eftersom jag vill få en kull kattungar med honom före jag gör det.. dock vet jag inte om nemi är redo för småttingar ännu ;) Men ren fräste mest och wilde låg på rygg och jamade ynkligt.
Åkte lite bil och pratade, somnade hemma nån timme och nu korkar jag upp vinet och går till grannen och badar bastu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0