MOVING OOOON

2011-07-20 | 17:52:04

Fick sova länge idag men sen var det full fart, nu är jag hemma igen och ska börja sortera och slänga(!). Åkte till varuboden och köpte bara 8 platspåsar, tror hon tittade lite konstigt på mig..
Frågan är om jag ska slänga alla kläder jag inte vill ha, eller försöka sälja dem.. Får se :)
Wish me luck cause this will be a fulltime job!




There's a whole lotta things that I will forgive
But I just can't take a liar
I was by your side 'til the very end
'Til you pushed me in the fire

I tried to believe you but something is wrong
You won't look in my eyes, tell me what's going on

It's you and me against the world
That's what you said, that's what you said
If you can't be honest with me
Then I'm afraid this is the end

och nej. jag tycker faktiskt inte kan folk kan komma med åsikter när dem inte själva varit med hela vägen genom alla år och vet alla detaljer. jag pratar inte skit och tycker saker om folk om jag inte känner dem & dem inte gjort nåt personligt mot mig. skulle vara lite enklare om man bara lät alla vara ifred kanske :) skulle vara skönt och kunna gå vidare utan att folk ska glo såfort man går på stan eller är på samma ställen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0