MÅNDAG HELA VECKAN

2011-07-25 | 15:44:52

Sitter på jobbet och klurar på det senaste dygnet. Har verkligen inte haft tid att skriva utan spenderat så mycket tid ute som möjligt. Blåmärken över hela kroppen efter i fredags, skrattat med simon en hel kväll och umgåtts med Nemi the hunk & annat fint folk. glömde min pizza från Niska på biltaket igen, 2a gången på några veckor ( så hittar nån en pizza på klinten är det min!)
    Jobbar tills på ons, sen ledig heeela helgen :)

märkligt att man glömt bort hur närhet känns. så när det väl kommer igen så bränns det som nålar på tunn hud.
Ord som betyder, som varit bortglömt över ett år och känslan av att förstå varandra, telepati. Jag hoppas att alla får uppleva sån närhet med någon. det bästa är hur det bara växer större och intimare. det är inte på det barnsliga stadiet längre utan för första gången känner jag faktiskt hur alla erfarenheter format mig och hur man kan bli hel med en annan människa. men fortfarande, så viktigt att vara två individer. jag gör inte om samma misstag igen.
Det är så spännande med allt nytt!


Lite randompics från de senaste dagarna..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0