EL AMOR

2011-07-21 | 17:44:18

Igår blev det inte sängen utan satt utanför mig & rökte & pratade strunt m silva och micke i säkert en timme och sen såg vi en sjukt rolig film. Umgåtts med Nemi hela eftermiddan idag och tomas hänka på en sväng, hämtade sallad från eat och nu är jag hemma och ska ta itu med den hopplösa städningen.. Senare blir kul :)







Lånade ett citat från facebook som nog förklarar hur jag känner för dem som väljer att viska, glo och hitta på lögner.

Innan du dömer mig: Ta på dig mina skor.
Gå på samma gator som jag gått på.
Bearbeta förlusten av människor jag förlorat.
Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit.
Snubbla på alla stenar som jag snubblade på.
Res dig alltid upp igen och gå precis samma liv som jag gjorde.
Efter allt detta kan du döma mig eller mitt liv.

för övrigt känner jag mig bara mer & mer fridfull för varje dag som går. jag vågar visa mig på stan själv även fast jag helst alltid har nån med mig, jag vågar se människor i ögonen som förut fick mig att gömma mig.
inte riktigt än för jag har mycket kvar att bearbeta och bli en bättre ny människa, men snart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0