ADVENTURE

2011-07-15 | 21:00:39

Snabbt om idag, var med Simon och kikade på en jättefin lägenhet i ett radhus ute i Ödkarby, saltvik. Med stor altan, walk-in-closet(!!), stort kök och allt nyrenoverat! Utsikt över ödkarbyviken. Många frågar varför jag letar lägenhet/hus så långt ut på landet, men jag är så trött på stan. Hellre har jag ett fint ställe långt ut på landet med grill och flera sovrum där folk kan komma över och hänga i solen, än sitter intryckt i en lägenhet på klinten bland 50 likadana lägenheter runtomkring.
En del av mig hoppas verkligen att jag får den, men en del av mig vill leta vidare.. och sen vet jag ju inte om jag flyttar till Esbo heller. Svårt att bestämma mig! :) och så åt jag sushi såklart. slog på stort med 16 bitar! Haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0