Nyårsafton

2011-01-01 | 18:36:51

Som skrivet så åkte vi till Norrtälje igår och jag lyckades ganska bra med att handla lite nödvändiga ting, bla strumpbyxor, fransförlängare, en flaska vin, b-h, foundation, massagegrejka, jättefina leopardvantar, parfym - Fancy by Jessica Simpson ( underbar!! ) m.m. Passade också på att handla basmat som typ är hälften billigare i Sverige än på Åland. Jag frossade i extra erbjudanden och läste jämförelsepriser likt en 40åring.

Eftersom jag är så jäkla duktig så var jag nykter igår tillsammans med Ida som var min vapendragare. Vi körde på fyllon och totalt förutom en tank på 30 € så tjänade jag nästan 100 € :) Jag körde konstant från halv 8 till halv 4 inatt och vi båda hade en dålig dag så vi satt och förbannade allt och alla. Så förlåt ifall någon fick sig en käftdäng igår!
Men på 12slaget stog jag, walter, jimmy och ida uppe på badhusberget och jag fick min första nyårskyss! Så för att vara ett nyktert nyårsfirande så hade jag ganska kul ändå. Men det kändes nog som vilken annan fredag som helst.
Visar bild på min superfina klänning jag hade igår en annan dag för det var så stressigt så jag inte ens hann fota något.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0