Dagens ( scrolla vidare om du är känslig)!

2011-01-03 | 23:13:59

Det var slut på mina dag-för-dag inlägg så nu får jag väl övergå till lite mer oseriösa och tråkiga inlägg. Dagens goda gärning måste nästan varit när jag städade ur kattlådan så noga att inte ens hälsovårdsnämnen skulle hittat några bakterier där. Dom fick en egen handduk (!!) så att det inte sprättar runt massa sand. Missförstå mig inte, jag städar noga och håller rent men idag behandlade jag dom som prins och prinsessa.

Dom sket i tur-och-ordning och sen nosade dom säkert 10 min efteråt. Varning för konstiga och helt onödiga bilder. ( missförstå mig inte, jag är ingen sjuk människa som tycker om att ta bild på mina kattor när dom skiter)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0