Dag 18 – Det här saknar jag

2011-01-03 | 11:21:06

Jag saknar att vara mig själv. Jag har tappat bort mig själv på alla småvägar som jag prövat på och jag kämpar varje dag med att hitta en liten pusselbit till mig själv. Jag är glad och nöjd med livet men jag har alltid velat ha ut något mer, och jag är säker på att det kommer en dag då jag skrattar och verkligen känner det i mag-gropen och har hittat hem till mig själv.

2011 blir ett bra år, ett år som jag satsar på mig själv och gör precis de saker jag själv orkar med och vill göra. Jag har alltid ställt upp för andra till den grad att jag tappat bort mig själv men nu ser jag framemot att känna mig fri igen.



Bildkollage på mig under ett år, ca 2 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0