Bortskämd brutta

2011-01-06 | 21:59:31

Gud vad jag längtar tills imorrn! Har ju bokat 80 minuters massage och ska bli så skönt att bli lite ompysslad. Jag har nästan tappat hoppet om min rygg eftersom jag är stel som en vandrande pinne.
Imorrn har förhoppningsvis mina säsonger 2 & 3 av Förhäxad kommit som jag beställt, då blir jag soffnörd igen. Inatt drömde jag att jag kunde flyga, vara osynlig och läsa andras tankar. Men det slutade med att jag gjorde bort mig och kom underfund med att jag nog inte vill veta vad andra tänker hela tiden.

Nu väntar jag på mitt filmsällskap som är lika trögt som vanligt, har hyrt " wild child ", nån klassisk komedi om en bortskämd överklasstjej som skickas till internatskola i England.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0