WEEKEND FUN

2011-12-06 | 22:16:29

har hunnit med en hel del den här helgen förutom jobbet. fikade med bästa caroline, varit till järsö, blivit otroligt hundsugen efter att jenna tog med milton hem en stund, lagat smörgåstårta och pepparkakor, beställt lite kläder, varit med alexe & anja, arken nykter - gillar att hubbe bara höjer på ögonbrynen och viftar förbi mig när jag ska visa leg haha. hängt med nemi och kört folk, har varit in på flera fester under helgen när vi skulle köra någon eller hämta nåt och kom på mig själv med att tycka otroligt synd om 15åringarna med en öl i handen som lådsas som om dem druckit en låda. kom på mig själv igen med att inse att jag också varit en av dom ;D
nu ska jag bara vänta på mitt första gråa hårstrå och celluliter :')
vill verkligen inte ha vinter - men igår snöade det som hela facebook skrev. är helt utsliten efter att spenderat dagen med två pojkar som ångar på som raketer innan dem stupar, även handlat ingredienser till lussebullar så imorrn blir det bullbak! SEN kan det bli vinter och julfeelings :)

btw, bara 16 dagar kvar till paris!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0