PANORAMA

2011-12-08 | 21:58:39

hemma nu! för er som inte hänger med så har jag alltså sökt till en vuxenutbildning i esbo, axxell @ överby (egentligen margarete park) krånglig namnhistoria.
det går alltså ut på både när & fjärrstudier så jag kommer bo kvar på åland men åka ett visst antal dagar till esbo för att göra teori, och göra det mesta praktiska här hemma. OM jag nu kommer in, men det håller jag väl tummarna för! :') kommer jag inte in så fortsätter jag helt enkelt på hotell & restaurang som jag går nu.
gården är enorm, med många olika byggnader bla kansli, 3 olika internathus, många växthus, stall, hönshus, inspektorsbyggnaden med klassrum osv. + Margaretepark precis bakom som är en av världens mest största parker där företag får hyra en plätt och göra reklam. dem hyr också in folk från skolan för att ta hand om dessa tomter :)
försökte ta några panorama men vädret gör inte gården rättvisa + att mina futtiga bilder bara visar en bråkdel av allt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0